Uudelle asiakkaalle

Tervetuloa Premiukseen

Tervetuloa asiakkaaksi Premius Kuntoutukseen. Olemme koonneet tälle sivulle terapian aloitukseen liittyvää infoa, johon voit tutustua etukäteen. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää omasta kuntoutuksestasi tai palveluistamme, älä epäröi kääntyä oman terapeuttisi tai asiakaspalvelumme puoleen. Asiakaspalvelun tavoitat numerosta 010 2928 570 tai sähköpostitse osoitteesta toimisto@premius.fi

Saapumisohjeet:

Etäterapia:

Mikäli sinulle on varattu etävastaanotto, tutustu etäterapian ohjeeseen:

Maksusitoumus- ja palveluseteliasiakkaat:

Mikäli terapiasi toteutuu maksusitoumuksella tai palvelusetelillä, lue alla oleva asiakasinfo:

Terapian toteuttamisen mahdollisuudet:

Tutustu tästä oman terapiasi toteuttamisen mahdollisuuksiin:

Usein kysytyt kysymykset

Fysio- ja toimintaterapia: Mukaan kannattaa varata joustavat sisäliikuntavaatteet, kuten verryttelyhousut ja t-paita, sekä sisäliikuntajalkineet tai tossut.

Lokomat-kävelykuntoutus: Laita jalkaasi tukevat kengät, jotka pysyvät hyvin jalassa. Valitse sellainen vaatetus, jossa on mahdollisimman mukava liikkua, esimerkiksi tekniset vaatteet. Kengissä ei saa olla remmejä, kengissä tai housuissa ei saa olla vetoketjuja nilkoissa, ei sandaaleita.

Ratsastusterapia: Pukeudu tallille sään mukaiseen varustukseen. Ei mielellään saappaita, koska ne putoavat jalasta. Ratsastusterapiassa ei käytetä satulaa, vaan terapiavyötä, jossa on tukeva kahva. Tallilta löytyy kypärä ja tarvittaessa sadetakkikin lainaan.

Muut terapiat: Voit pukeutua tavallisiin arkivaatteisiin.

Tampereen Premiuksen tiloista löytyy pukuhuone ja suihkutila, joten vaatteiden vaihto onnistuu paikan päälläkin.

Kangasalan Premiuksen tiloissa vaatteiden vaihto onnistuu joko vapaana olevassa terapiatilassa tai inva-mitoitetussa WC:ssä.

Kela-korvauksiin on tullut muutoksia 1.1.2023 alkaen. Lisätietoa Kela-korvauksista täältä.

Tiloissamme järjestetään myös koira-avusteista terapiaa, mikä on hyvä huomioida, jos olet vaikeasti allerginen. Mahdollisesta allergiasta voi ilmoittaa ajanvarauksen yhteydessä, jolloin voimme tehdä esimerkiksi huonejärjestelyt parhaalla mahdollisella tavalla.

Koirat työskentelevät pääasiassa tietyissä terapiahuoneissa, ja hygieniasta huolehditaan hyvin. Laitoshuoltajat siivoavat koira-avusteisen terapian käytössä olevat huoneet erityisen tarkkaan koirapäivien jälkeen. Myös terapeutit siivoavat ja desinfioivat pintoja ja välineitä terapiapäivän aikana.

Lisätietoja

puh. 010 292 8570
toimisto@premius.fi

Asiakaspalvelumme numeroon 010 292 8570 soittaminen maksaa matkapuhelimella matkapuhelinmaksun (mpm) verran ja lankapuhelimella paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Numeroon soittamisesta ei peritä erillistä palvelumaksua.

Peruutusehtoihin voit tutustua asiakaspalvelussamme tai Asiakkaalle-sivulla.