Asiakkaalle

Premius Kuntoutus tietoa asiakkaalle

Tervetuloa Premiukselle

Meille on tärkeää tuntea sinut, läheisesi ja toimintaympäristösi, jotta voimme kokonaisvaltaisen kuntoutumisen myötä tukea tavoitteitasi. Mikäli sinulla on jotain kysyttävää omasta kuntoutuksestasi tai palveluistamme, älä epäröi kääntyä terapeuttisi tai asiakaspalvelumme puoleen.

Voit varata Premiukseen ajan puhelimitse, verkkoajanvarauksessa tai asioimalla asiakaspalvelussa Tampereen Kalevan toimipisteessä.

Osaan palveluista voit tiedustella asiakaspaikkoja suoraan tiiminvetäjältä tai terapeutilta.

Ajanvaraus-sivulta löydät helposti yhteystietomme yhdestä paikasta.

Lisäksi jokaisen palvelun sivulta löytyy yhteydenottolomake. Jos täytät sen ja jätät yhteystietosi, olemme sinuun yhteydessä.

Löydät palveluidemme hinnat palveluiden sivuilta.

Meille voit tulla

  • itse maksaen
  • kunnan, kaupungin, sairaanhoitopiirin tai hyvinvointialueen myöntämällä palvelusetelillä tai maksusitoumuksella
  • Kelan maksusitoumuksella
  • vakuutusyhtiön maksusitoumuksella.

Mikäli sinulla on palveluseteli, ota tuottajan varmennekappale mukaasi ensimmäiselle käynnille.

Mikäli sinulla on Kelan maksusitoumus, ilmoita valitsemasi palveluntuottaja Kelalle, jolloin Kela lähettää maksusitoumuksen suoraan palveluntuottajalle. Joskus myös lähettävä taho ilmoittaa palveluntuottajan Kelalle.

 

Maksutapojen hinnasto

  • Sähköpostilasku 0 euroa
  • Vastaanotossa maksaminen 0 euroa
  • Paperilasku postitse 5 euroa

Terapia- tai hierontakäynnit

Premiuksen Tampereen toimipisteessä voit maksaa terapiakäynnin tai omavastuuosuuden käynnin jälkeen asiakaspalvelussa tai käynti voidaan laskuttaa. Muissa toimipisteissä käyntisi laskutetaan.

Laskutustavoista voit valita joko sähköpostilaskun (ei laskutuslisää) tai paperilaskun postitse (laskutuslisä 5 euroa). Mikäli haluat siirtyä vastaanottamaan laskusi sähköpostitse, ilmoita siitä asiakaspalveluun, p. 010 2928 570 tai toimisto@premius.fi. Voit myös kertoa asiasta seuraavalla käynnillä omalle terapeutillesi, niin hän kirjaa ylös sähköpostiosoitteesi.

Tampereen toimipisteen asiakaspalvelussa voit maksaa käteisellä, yleisimmillä korteilla, Epassilla, Smartum Pay -mobiilisovelluksella ja Edenredillä.

Lääkärikäynnit

Lääkärikäynnit maksetaan aina käynnin jälkeen vastaanottoon.

Usein kysyttyä maksamisesta

Maksaako paperilasku?
Kyllä, paperilaskuun lisätään 5 euron laskutuslisä. Maksaminen vastaanotossa ja sähköpostilasku ovat sinulle maksuttomia maksutapoja.

Haluan siirtyä vastaanottamaan sähköpostilaskuja, mitä teen?
Mikäli haluat siirtyä vastaanottamaan laskusi sähköpostitse, ilmoita siitä asiakaspalveluun, p. 010 2928 570 tai toimisto@premius.fi. Voit myös kertoa asiasta seuraavalla käynnillä omalle terapeutillesi, niin hän kirjaa ylös sähköpostiosoitteesi.

Mistä saan lisätietoa laskustani?
Laskuusi liittyvät kysymykset voit lähettää osoitteeseen laskutus@premius.fi.

Mikäli joudut perumaan tai siirtämään aikaasi, ilmoitathan siitä välittömästi asiakaspalveluumme, p. 010 292 8570 (vain puhelut, numeroon ei voi lähettää tekstiviestejä).

Varatun ajan voi peruuttaa tai siirtää toiseen ajankohtaan veloituksetta viimeistään 24 tuntia ennen varattua aikaa tai viikonloppua edeltäneenä arkipäivänä. Varatun ajan voi peruuttaa asiakaspalvelussa tai puhelimitse.

Myöhemmin tehdystä peruutuksesta tai peruuttamattomasta terapia-ajasta veloitamme 40 euroa.

Asiakaspalvelumme tavoitat

  • numerosta 010 292 8570
    • vain puhelut, numeroon ei voi lähettää tekstiviestejä
    • puhelun hinta matkapuhelimella matkapuhelinmaksu (mpm) tai lankapuhelimella paikallisverkkomaksu (pvm)
  • sähköpostiosoitteesta toimisto@premius.fi
  • Tampereen toimipisteeltä osoitteesta Sarvijaakonkatu 5 b, 33540 Tampere.

Jokaisen palvelun sivulta löytyy yhteydenottolomake. Jos täytät sen ja jätät yhteystietosi, olemme sinuun yhteydessä.

Aukioloajat

Ma-pe klo 7.30–18.00
La klo 9.00–15.00

Palaute

Palautetta meille voit lähettää verkkosivuiltamme löytyvällä palautelomakkeella.

Löydät saapumisohjeet toimipisteisiin toimipisteiden omilta sivuilta:

Tampere

Kangasala

Seinäjoki

Usein kysytyt kysymykset

Fysioterapiaan ja toimintaterapiaan kannattaa varata kevyet sisäliikuntavaatteet, esimerkiksi verryttelyhousut ja t-paita sekä sisäliikuntajalkineet tai tossut. Premiuksen tiloista löytyy pukuhuone ja suihkutila, joten vaatteiden vaihto onnistuu myös paikanpäällä.

Ratsastusterapiaa varten pukeudu tallille sään mukaiseen varustukseen. Ei mielellään saappaita, koska ne putoavat jalasta. Ratsastusterapiassa ei käytetä satulaa, vaan terapiavyötä, jossa on tukeva kahva. Tallilta löytyy kypärä ja tarvittaessa sadetakkikin lainaan.

Muihin terapioihin voit tulla normaaleissa arkivaatteissa.

Kela-korvauksiin on tullut muutoksia 1.1.2023 alkaen. Lisätietoa Kela-korvauksista täältä.

Tiloissamme järjestetään myös koira-avusteista terapiaa, mikä on hyvä huomioida, jos olet vaikeasti allerginen. Mahdollisesta allergiasta voi ilmoittaa ajanvarauksen yhteydessä, jolloin voimme tehdä esimerkiksi huonejärjestelyt parhaalla mahdollisella tavalla.

Koirat työskentelevät pääasiassa tietyissä terapiahuoneissa, ja hygieniasta huolehditaan hyvin. Laitoshuoltajat siivoavat koira-avusteisen terapian käytössä olevat huoneet erityisen tarkkaan koirapäivien jälkeen. Myös terapeutit siivoavat ja desinfioivat pintoja ja välineitä terapiapäivän aikana.

Lisätietoja

puh. 010 292 8570
toimisto@premius.fi

Asiakaspalvelumme numeroon 010 292 8570 soittaminen maksaa matkapuhelimella matkapuhelinmaksun (mpm) verran ja lankapuhelimella paikallisverkkomaksun (pvm) verran. Numeroon soittamisesta ei peritä enää erillistä palvelumaksua.