Infopaketti Premiuksessa asioimiseen korona-epidemian aikana

 

Alta löydät päivittyviä lisätietoja, miten me toimimme Korona-epidemiatilanteessa ja miten toivomme sinun asiakkaanamme toimivan.

13.5.2020

 

Kaikki läsnäoloterapiat jatkuvat touko- ja kesäkuussa

Hyvä asiakkaamme,

vastaanottomme jatkuu jälleen kaikkien palveluidemme osalta myös läsnäoloterapian muodossa. Etäterapiaa hyödynnetään jatkossakin.

 

Suomen hallitus alkaa asteittain purkaa koronaviruksesta johtuvia rajoituksia. Hallituksen linjaukset vaikuttavat myös Kelan ja kuntien järjestämien kuntoutuspalveluiden toteuttamiseen. Jatkamme kaikkia kuntoutuspalveluitamme myös läsnäolokuntoutuksena toimipisteissämme seuraavasti:

 

  • Kuntien osalta kaikkia maksusitoumuksella toteutettavia lääkinnällisiä kuntoutuksia jatketaan läsnäolokuntoutuksena 14.5. alkaen.
  • Kuntosaliryhmät jatkuvat 14.5. – ryhmäkokoihin liittyvät ohjeet huomioiden.
  • Kelan järjestämät kuntoutuspalvelut jatkuvat läsnäolokuntoutuksena 1.6. alkaen.
  • Myös allasterapiaan pääsee jälleen 1.6.

 

Hyödynnämme edelleen myös etäkuntoutusta, mikäli asiakas niin toivoo ja jos kuntoutus on parempi toteuttaa etänä. Läsnäolo- ja etäterapiasta sovitaan aina oman terapeutin kanssa kunkin henkilökohtaiset tarpeet huomioiden.

 

Noudatamme kuntoutuksen toteutuksessa Suomen hallituksen linjaamia kokoontumisrajoituksia ja viranomaisten ohjeita riskiryhmistä, tehostetusta hygieniasta, turvaetäisyyksistä ja muusta tarpeellisesta suojautumisesta.

 

Alla lisätietoja, miten turvaamme asiakkaidemme ja henkilökuntamme turvallisuuden sekä miten toivomme sinun toimivan, kun saavut toimipisteeseemme terapiakäynnille:

 

  • Ethän tule sairaana sovitulle terapiakäynnille. Näin varmistamme yhdessä, että taudit eivät leviä. Mikäli sinulla on vähäisiäkin flunssan oireita, on parempi jäädä kotiin lepäämään.
  • Ohjaamme sinut iloisesti ensin pesemään kätesi – niin mekin teemme. Toimipisteistämme löydät käsidesiä, jonka käyttöä suositamme. Emme kättele tai halaa minimoidaksemme tartunnat. Luethan vielä kertauksena kattavat käsihygieniaohjeet: www.thl./kasienpesuohje
  • Olemme tehostaneet toimipisteiden siivousta, ja desinfioimme terapiahuoneiden keskeiset pinnat, muun muassa hoitopöydät, ennen jokaista asiakasta tehostetusti.
  • Premiuksen henkilökunta huolehtii myös osaltaan muun muassa hyvästä käsihygieniasta ja noudattaa työssään THL:n suosituksia. Terapeuttimme käyttävät hanskoja ja pisaroiden leviämistä ehkäiseviä visiirimaskeja terapian aikana.

 

Tarkoista toimintaohjeista huolimatta saat edelleen yhtä hyvää ja ammattimaista hoitoa kuin aina ennenkin. Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää esimerkiksi läsnäoloterapian jatkumisesta tai etävastaanoton mahdollisuudesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, p. 010 2928 570.

 

Olemme täällä sinua varten! Seuraathan meitä myös Facebookissa, Instagramissa ja verkkosivuillamme, joissa myös tiedotamme ajankohtaisista asioista.

24.3.2020

 

Hyvä asiakkaamme, jatkamme vastaanottoamme pääsääntöisesti etäyhteyksin, mutta voimme toteuttaa välttämättömät läsnäoloterapiat.

Kela on tarkentanut linjaustaan ja jatkossa Kelan asiakkaiden välttämättömät läsnäoloterapiat voidaan toteuttaa. Vahva suositus kuitenkin on, että edelleen kaikki soveltuvat terapiat toteutetaan etäkuntoutuksena. Muiden maksajatahojen ja itse maksavien asiakkaiden kanssa pyritään myös hoitamaan kuntoutus etäyhteyksin. Läsnäolo- ja etäterapiasta sovitaan aina oman terapeutin kanssa kunkin henkilökohtaiset tarpeet huomioiden.

 

Asiakkaiden ja työntekijöidemme terveydestä ja turvallisuudesta huolehdimme rajoittamalla terapeuttiemme työvuoroja aamu- päivä ja iltavuoroihin. Lisäksi olemme edelleen todella tarkkoja työtilojen ja esimerkiksi hoitopöytien desinfioinnista sekä hygieniasta. Myös terapeutit huolehtivat tarkasti hygieniasta ja asiakkailta toivomme samaa. Toimipisteiden siivousta on myös tehostettu.

 

Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää esimerkiksi etävastaanoton mahdollisuudesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, p. 010 2928 570. Olemme täällä sinua varten!

 

Käytännöt ovat voimassa toistaiseksi ja seuraamme tiivisti hallituksen ja THL:n linjauksia. Pidämme asiakkaamme ajan tasalla epidemian mahdollisesti aiheuttamista muutoksista toiminnassamme.

18.3.2020

 

Kelan läsnäkuntoutuspalvelut toteutetaan toistaiseksi etänä

Päivittyneiden ohjeiden mukaan kaikki Kelan läsnäkuntoutuspalvelut toteutetaan toistaiseksi etänä. Teemme kaikkemme, jotta kuntoutukset jatkuvat mahdollisimman normaalisti etäyhteyksin jokaisen Kelan asiakkaamme osalta, sillä haluamme hoitaa asiakkaitamme hyvin myös tällaisessa poikkeustilanteessa. Terapeuttimme ovat viipymättä yhteydessä asiakkaisiinsa ja sopivat käyntien etätoteutuksista henkilökohtaisesti. Muiden maksajatahojen ja itse maksavien asiakkaiden kuntoutuksia jatkamme normaalisti, joko toimipisteissä tai etäyhteyksin. Yhdessä eteenpäin. <3

17.3.2020

 

Hyvä asiakkaamme, jatkamme vastaanottoamme normaalisti tai tarvittaessa etäyhteyksin

 

Alta löydät lisätietoja, miten me toimimme Korona-epidemiatilanteessa ja miten toivomme sinun asiakkaanamme toimivan.

  • Palvelemme edelleen asiakkaitamme toimipisteissämme, etäterapian kautta sekä kotikäynteinä asiakkaan toiveita kunnioittaen. Suosimme mahdollisuuksien mukaan etäterapiaa ja kotikäyntejä.

 

  • Emme peru mitään terapia-aikoja, joten varatut ajat ovat edelleen voimassa. Kela on linjannut, että jos asiakas ei pääse terapiakäynnille, tapaaminen on mahdollista järjestää etäyhteydellä. Näin mekin toimimme.

 

  • Toimipisteemme ovat siis normaalisti auki ja terapiaan on edelleen mahdollista tulla myös paikan päälle. Muistathan, että mikäli podet lieviäkin flunssan oireita, on parempi levätä kotona ja toteuttaa terapia etänä tai siirtää aikaa.

 

  • Asiakkaiden ja työntekijöidemme terveydestä ja turvallisuudesta huolehtien toimipisteissä työskentelevät terapeuttimme on jatkossa toistaiseksi jaettu aamu- sekä päivävuoroon. Näin rajoitamme suositusten mukaan asiakkaiden ja työntekijöiden kertamääriä toimipisteissä.

 

  • Mikäli olet kiinnostunut muuttamaan käyntisi etänä toteutettavaksi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: p. 010 2928 570

 

  • Kaikilla terapeuteillamme on valmius ja välineet terapian toteuttamiseen myös etänä. Asiakkaana tarvitset etävastaanottoa varten tietokoneen, puhelimen tai tablet-laitteen, jossa on kamera ja mikrofoni. Näin voit käydä asiat läpi terapeuttisi kanssa video- ja ääniyhteyden avustuksella. Tarkemmat ohjeet etävastaanottoihin liittyen löydät: premius.fi/etavastaanotto/

 

Kun saavut toimipisteeseemme terapiakäynnille:

 

  1. Ohjaamme sinut iloisesti pesemään kätesi – niin mekin teemme. Toimipisteistämme löydät käsidesiä, jonka käyttöä suositamme. Emme kättele tai halaa minimoidaksemme tartunnat.
  2. Pidämme tavallista enemmän etäisyyttä ja kosketamme vain, kun hoito sitä vaatii.
  3. Huolehdimme, että desinfioimme työtilamme ja esimerkiksi hoitopöytämme sekä ihosi ennen käsillä koskettamista. Desinfioimme terapiahuoneiden keskeiset pinnat ennen jokaista asiakasta tehostetusti.Toimintaohjeiden muutoksista ja päivityksistä huolimatta saat edelleen yhtä hyvää ja ammattimaista hoitoa kuin aina ennenkin.

 

Lue vielä kertauksena käsihygieniaohjeet:  www.thl.fi/kasienpesuohje

Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää esimerkiksi etävastaanoton mahdollisuudesta, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, p. 010 2928 570. Olemme täällä sinua varten!

 

PS. Pidämme asiakkaamme ajan tasalla epidemian mahdollisesti aiheuttamista muutoksista toiminnassamme. Seuraathan meitä Facebookissa, jossa myös tiedotamme ajankohtaisista asioista

13.3.2020

 

Toimintaohjeemme koronavirus-epidemian ajalle

  • Me Premiuksessa seuraamme tilannetta jatkuvasti ja toimimme Suomen hallituksen ja THL:n ohjeiden mukaisesti. Pyrimme epidemian aikana kaikin tavoin varmistamaan asiakkaidemme palvelut mahdollisuuksien ja suositusten mukaan sekä turvaamaan niin asiakkaidemme kuin henkilökuntamme terveyden ja turvallisuuden.

 

  • Ethän tule sairaana sovitulle terapiakäynnille. Näin varmistamme yhdessä, että taudit eivät leviä. Mikäli sinulla on vähäisiäkin flunssan oireita, on parempi jäädä kotiin lepäämään.

 

  • Tullessasi sovittuun tapaamiseen, muistathan erityisen huolellisen käsihygienian! Kattavat ohjeet käsienpesuun löydät täältä: www.thl.fi/kasienpesuohje
  • Epidemiakauden aikana emme kättele asiakkaitamme, mutta tervehdimme teitä muuten tuttuun tapaan iloisesti. Premiuksen henkilökunta huolehtii myös osaltaan hyvästä käsihygieniasta ja noudattaa työssään THL:n suosituksia.

 

  • Pidämme asiakkaamme ajan tasalla epidemian mahdollisesti aiheuttamista muutoksista toiminnassamme. Seuraathan meitä myös Facebookissa, jossa myös tiedotamme ajankohtaisista asioista.

 

Mikäli sinulla on mitä tahansa kysyttävää, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme, p. 010 2928 570. Olemme täällä teitä varten!